flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Вимоги до ІТ спеціаліста

Затверджено

Наказом керівника апарату

Ульяновського районного суду

Кіровоградської області

12 грудня 2017 року № 39

 

 

ВИМОГИ

до осіб, які претендують на зайняття посади головного спеціаліста з інформаційних технологій

Ульяновського районного суду Кіровоградської області

( категорія «В»)

 

І.ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

 

  1. 1. Освіта                              повна вища

 

Ступінь вищої освіти                                    не нижче бакалавра або молодшого бакалавра або прирівняний до нього освітньо-кваліфікаційний рівень

за спеціальністю «Програмне забезпечення автоматизованих систем»

                                                     

 

  1. Стаж роботи (тривалість у роках,

     у тому числі на посадах певної

     категорії)                                                        без вимог до досвіду роботи

 

  1. Володіння мовами вільне володіння державною мовою

 

ІІ. СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

 

  1. Знання законодавства    1) Конституція України;

                                                               2) Закон України «Про державну службу»;

                                           3) Закон України «Про запобігання корупції»;

                                           4) Закон України «Про судоустрій і статус

                                               суддів»;

                                           5) Закон України «Про звернення громадян»;

                                           6) Закон України «Про доступ до публічної

                                               Інформації»;

                                           7) Закон України «Про очищення влади»;

                                           8) Закон України «Про інформацію»;

                                           9) Кодекс законів про працю України;

                                               

  1. Професійні знання відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

Досвід роботи з комп'ютерним, офісним та мультимедійним обладнанням на рівні загально-технічного експерта 

Знання стандартного програмного забезпечення (операційна система Microsoft Windows, Microsoft Office 2007-2010, мультимедійне програмне забезпечення, сервісне програмне забезпечення та ін. на рівні експерта 

 

 

  1. Якісне виконання вміння працювати з інформацією;

поставлених завдань   орієнтація на досягнення кінцевих      результатів;

                                                             вміння вирішувати комплексні завдання;

                                                             вміння надавати пропозиції, їх аргументувати

                                                             презентувати;

                                                             вміння ефективно використовувати ресурси

 (у тому числі фінансові та матеріальні);

вміння контролювати наявність, та       працездатність внутрішньої локальної мережі

проводити профілактичні роботи ІТ    обладнання;

вміння контролювати безперебійну роботу стандартного програмного забезпечення, в т. ч. для роботи мультимедійних пристроїв та Web-сайту;

вміння здійснювати  обслуговування  та  моніторинг   працездатності

                    програмного  забезпечення  та  мережного

                    обладнання  комп'ютерної мережі;

вміння забезпечувати    доступ    користувачів    до  внутрішніх інформаційних ресурсів;вміння забезпечувати  виявлення і попередження недоліків у роботі працівників  під   час   використаннякомп'ютерної та оргтехніки,  системного та     прикладного программного забезпечення. 

  1. Командна робота та взаємодія вміння ефективної організації роботи     

           вміння працювати в команді;

                                                              вміння ефективної координації з іншими;

                                                              вміння надавати зворотний зв'язок

 

 

  1. Сприйняття змін виконання плану змін та покращень;

                                                            здатність приймати зміни та змінюватися

 

  1. Особистісні компетенції відповідальність;

                                                         системність та самостійність в роботі;

                                                         уважність до деталей;

                                                         наполегливість;

                                                         креативність та ініціативність;

                                                         орієнтація на саморозвиток;

                                                         орієнтація на обслуговування;

                                                         вміння працювати в стресових ситуаціях;

                                                      вміння пояснювати.